Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Volkswagen reportoval výsledky za 1Q, společnost potvrdila roční výhled
30.04. 10:25 Fio - Klienti Mercedes-Benz v 1Q vyčkávali na novější modely
30.04. 09:19 Fio - Akciový výhled
30.04. 08:58 Fio - Erste reportovala výsledky za 1Q, čistý zisk předčil očekávání
30.04. 08:54 Fio - Denní report - pondělí 29.04.2024
29.04. 22:18 Fio